Service - Intrebari si Raspunsuri

Dentstore este service autorizat?

Da, service-ul Dentstore este autorizat pentru repararea tuturor echipamentelor din portofoliu atat de producatori cat si ANMDM.

Tehnicienii nostri au fost instruiti participand la cursuri de certificare organizate de producatorii cu care colaboram precum: Dentsply Sirona, Renfert, Ivoclar Vivadent, VDW si multi altii.

Va prezentam mai jos, o parte din cursurile de certificare:

  • Sirona

    • service pentru piesele de mana, un curs sustinut la Sirona Academy in Germania, “Special training instruments”

    • curs pentru unit-uri la sediul Sirona Romania, “Product training Intego Family and Sinius”

    • Dac Univers – sediul Sirona Germania Bensheim – “Product training Dac Universal”

  • Renfert

    • service pentru echipamente Renfert sustinut la sediul Renfert in Germania “Service and repair training for Renfert equipment”

  • Ivoclar Vivadent

    • service pentru echipamente Ivoclar Vivadent sustinut la sediul Ivoclar Vivadent in Austria, “Training for Technical service and maintenance Equipments”

  • VDW

    • curs aparate VDW sustinut la sediul VDW in Gernamia, “Training course for the technical care and maintenance of VDW devices”

  • Melag

    • curs autoclave sustinut la sediul Melag in Germania, “Technical training on Melag units”

  • Formlabs

    • service pentru imprimante la sediul B2N din Bulgaria, “Formlabs Technical Training”

    Pentru echipamentele care nu pot fi reparate in service-ul Dentsore, colaboram direct cu producatorii, cum ar fi echipamente de la NSK, EMS, 3M, ULTRADENT, COLTENE, META BIOMED, W&H sau IVOCLAR.

    Toate piesele necesare reparatiei echipamentelor sunt originale si provin din surse autorizate de producatori sau direct de la producator, iar service-ul nostru preia intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.

    Cum trimit un echipament in service Dentstore?

    Prin serviciul de garantie de tip Pick-up & Return toate produsele care sunt in perioada de garantie si sunt achizitionate de la Dentstore beneficiaza de reparatie si transport gratuit.

    Pentru a trimite un produs in service puteti opta pentru una din variantele de mai jos:

    • completati Formularul de service ce se regaseste in contul dvs, la sectiunea ,,Garantiile mele" sau in pagina din site denumita Garantie
    • daca aveti posibilitatea, puteti aduce personal echipamentul in service la adresa din site
    • daca nu aveti acces la site, puteti contact telefonic departamentul de service la numarul 0371515051

    ❗ Foarte important:

    • echipamentele trebuie sa contina toate accesoriile si sa fie insotite de o copie a facturii fiscale de achizitie.

    • trebuie sa va asigurati ca echipamentul este ambalat adecvat pentru a nu se deteriora in timpul transportului.

    ❗ ATENTIE:

    Serviciul Pick-up & Return nu acopera:

    1. Produsele care nu au fost achizitionate de la Dentstore. In cazul acestor produse transportul este achitat de dvs
    2. Produsele achizitionate de la Dentstore, dar care nu mai sunt in perioada de garantie. In cazul acestor produse transportul este achitat de dvs
    3. Produsele care nu pot fi transportate de curier, de tip scaun dentar sau radiologie. In cazul acestor echipamente echipa de service se deplaseaza gratuit la cabinetul dvs pentru reparatie doar daca produsul se afla in garantie.

    Pentru informatii suplimentare click AICI

    Care este termenul de reparatie al unui echipament?


    Termenul maxim de reparatie al unui echipament este de 15 zile lucratoare.

    Acest termen se poate schimba in functie de defectul echipamentului, insa noi va vom tine la curent pe toata durata perioadei in care echipamentul dvs. este la noi in service.

    Veti primi notificare pe email atunci cand:

    • echipamentul dvs. ajunge la noi
    • echipamentul este preluat de tehnician
    • imediat dupa repararea echipamentului
    • dupa ce coletul a fost predate curierului pentru livrare inapoi la dvs.

    Documentele de intrare si iesire din service le veti primi de la noi atat pe email cat si in colet.

    De asemenea, in limitat stocului disponibil va putem termite un echipament in custodie pe care sa il folositi pe perioada service-ului.

    Primesc garantie pentru reparatia produselor post-garantie?


    Da, in cazul echipamentelor reparate post-garantie, pentru orice reparatie sau piesa schimbata se ofera garantie de 3 luni.

    Daca echipamentul nu mai functioneaza in cele 3 luni, se repara gratuit doar daca:

    • prezinta acelasi defect
    • defectul nu a fost cauzat de utilizator
    Pentru astfel de situatii va rugam sa contactati departamentul nostru de service la numarul de telefon 0371515051 sau pe email la adresa garantii@dentstore.ro 

    Tehnicianul se poate deplasa la cabinet pentru reparatie?


    Pentru urgente trebuie sa contactati telefonic departamentul de service la numarul 0371515051, iar daca suportul telefonic al tehnicianul nu este suficient, acesta se poate deplasa la cabinet pentru reparatie.

    Deplasarea si reparatia se achita doar pentru echipamentele post-garantie.

    Cand trebuie sa platesc pentru reparatie?


    Pentru echipamentele care nu mai au garantie, se achita reparatia si piesele necesare reparatiei, iar constatarea si transportul sunt gratuite.

    Costurile difera in functie de echipament si complexitatea reparatiei, care include si testarea.

    • Costurile si operatiunile care urmeaza sa fie efectuate de service vor fi detaliate in devizul de reparatie pe care il veti primi pe email.

    Reparatia este efectuata dupa acceptarea devizului de reparatie pe care vi-l trimitem pe email imediat dupa constatare.

    Nu exista niciun cost daca echipamentul este in garantie indiferent de complexitatea reparatiei sau de piesele care trebuie inlocuite.

    Cum se constata ca un echipament nu se poate repara?


    Echipamentele sparte, crapate sau infundate din cauza intretinerii neadecvate nu mai pot fi reparate si de asemenea nu pot fi inlocuite cu produse noi folosind garantia, deoarece defectele nu au fost cauzate de uzura echipametului, ci de utilizator.

    Putem lua ca exemplu un echipament de tip Airflow care, daca nu se curata dupa fiecare utilizare conform manual, materialul utilizat se cimenteaza in interiorul Airflow-ului si nu se mai poate desfunda. De asemenea, daca se rupe teava din interior, aceasta nu se poate inlocui.

    La fel este si in cazul turbinelor care nu se mai pot desfunda daca rezidurile adunate in interior nu sunt evacuate prin curatare si ungere zilnica.

    In cazul unor turbine led-ul defect nu se mai poate inlocui.

    Se poate anula garantia in service?


    Garantia se pierde in urmatoarele situatii:

    • produsul prezinta defecte fizice: lovituri, crapaturi, rugina
    • produsul prezinta urme de utilizare in conditii neadecvate: tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, manipulare incorecta, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, etc.
    • s-a intervenit asupra produsului, a fost reparat si/sau modificat de personal neautorizat