-
Cat costa livrarea biletelor prin curier si cand se livreaza?
-
Evenimentul la care am cumparat bilet s-a anulat. Cum imi recuperez banii?
-
Cum pot afla de urmatoarele Evenimente pe care le veti organiza?
-
Cum pot fi sigur ca m-am inscris corect la Evenimentul dorit?
-
Nu mai pot ajunge la evenimentul la care m-am inscris. Cum procedez?
-
Nu mai sunt locuri la evenimentul la care doresc sa particip. Cum procedez?
-
Doresc sa imi impartasesc opinia/comentariile/criticile cu privire la un eveniment. Cum procedez?
-
Cat costa livrarea biletelor prin curier si cand se livreaza?
Biletele plasate pe platforma cursuri.dentstore.ro, beneficiaza de transport GRATUIT oriunde in tara, indiferent de valoarea totala a comenzii si sunt livrate cu ajutorul firmelor de curierat partenere:
-
-
Nemo Express
-
Fan Curier
-
Team Curier.
-
Livrarea biletelor se face astfel:
- Biletele plasate pana in ora 17:00 de luni pana vineri, vor fi expediate de la sediul nostru din Bucuresti in aceeasi zi in care s-a plasat comanda;
- Biletele plasate dupa ora 17:00 vor fi expediate in urmatoarea zi lucratoare;
Din momentul preluarii biletelor, firma de curierat garanteaza livrarea in 24 de ore, oriunde in tara si absolut GRATUIT.
*Comenzile plasate in weekend vor fi expediate de la sediul nostru in prima zi lucratoare si vor ajunge la tine in urmatoarea zi.
-
Evenimentul la care am cumparat bilet s-a anulat. Cum imi recuperez banii?
-
- daca biletul a fost achizitionat cu plata prin card sau paypal rambursarea sumei ce reprezinta contravaloarea acestuia se va efectua in contul din care s-a facut plata initiala in maxim 14 zile lucratoare
- daca biletul a fost achizitionat cu plata ramburs (livrare prin curier), rambursarea se va face intr-un cont bancar in lei comunicat pe adresa: cursuri@dentstore.ro
- daca biletul a fost achizitionat prin transfer bancar, rambursarea sumei ce reprezinta contravaloarea acestuia se va efectua in contul din care s-a facut plata initiala
-
Cum pot afla despre urmatoarele Evenimente pe care le veti organiza?
Pentru a putea fi in permanenta conectati cu evenimentele noastre viitoare, te poti abona la newsletter-ul nostru gratuit pe cursuri.dentstore.ro
-
Cum pot fi sigur ca m-am inscris corect la Evenimentul dorit?
Dupa finalizarea inregistrarii pe cursuri.dentstore.ro, vei primi automat un e-mail de confirmare cu detaliile cursului.
Daca ai întrebari legate de inregistrarea ta sau daca aceasta nu a fost plasata corect, poti contacta serviciul nostru de Relatii cu clientii la numarul de telefon 021 308 57 51 sau email cursuri@dentstore.ro .
Iti recomandam ca adresa de e-mail sa fie una valida, la care sa ai acces cu usurinta.
Te rugam sa verifici daca mailul de confirmare a ajuns in dosarul spam. Este posibil ca lipsa unui email de confirmare sa fie datoarata adresei de email gresite. In acest caz, te rugam sa ne contactezi si sa ne lasi numele complet, data comenzii tale si evenimentul in cauza. Te vom informa in cel mai scurt timp cu privire la inregistrarea comenzii tale.
-
Nu mai pot ajunge la evenimentul la care m-am inscris. Cum procedez?
Indiferent daca ai efectuat sau nu plata, primul pas pe care trebuie sa il faci este sa ne anunti (telefonic sau pe adresa de email cursuri@dentstore.ro) pentru a nu tine locul blocat si pentru a putea da posibilitatea unei alte persoane interesate sa participe.
Daca nu mai poti participa la eveniment iti recomandam sa iti întrebi colegii; sunt sanse mari sa gasesti un coleg interesat care nu a mai apucat sa isi rezerve loc. Daca nu, taxa de participare poate fi convertita în bilet acces la un alt eveniment Dentstore la care vei putea ajunge, în masura în care, la momentul cererii, exista înca locuri disponibile.
Mai multe detalii regasesti pe pagina noastra de “Termeni si conditii”
-
Nu mai sunt locuri la evenimentul la care doresc sa particip. Cum procedez?
In cazul in care evenimentul este “sold out”, te rugam sa iti exprimi dorinta de a participa, fie telefonic, fie pe adresa de e-mail cursuri@dentstore.ro.
Vom avea o lista de asteptare, iar in cazul in care se retrage o persoana, in termen de 3 zile, vei fi anuntat.
-
Doresc sa imi impartasesc opinia/comentariile/criticile cu privire la un eveniment. Cum procedez?
Fie ca este vorba despre un comentariu sau poate o sugestie legata de posibile teme viitoare ale cursurilor, ne poti scrie aici https://cursuri.dentstore.ro/contact-us/.
Doar asa ne vom putea imbunatati constant serviciile!