Intrebari frecvente

Nu gasesc anumite produse in site, nu pot plasa o comanda. Cum procedez?

Va rugam sa contactati departamentul nostru de vanzari la numarul de telefon 0213085751 sau pe email la adresa comenzi@dentstore.ro

Cum pot afla daca un produs este in stoc?

Informatia despre disponibilitatea stocului se regaseste in site si este vizibila atat in paginile de prezentare a produselor din fiecare categorie cat si in pagina fiecarui produs.

Statusurile produselor prin care se identifica disponibilitatea stocului, sunt urmatoarele:

  • In stoc => produsul se livreaza in 24 de ore de la plasarea comenzii
  • Stoc furnizor => produsul NU se afla in stocul Dentstore. Dupa plasarea comenzii sunteti contactat de catre un operator pentru confirmare, iar ulterior comanda se transmite catre producator/furnizor

Termenul aproximativ de livrare se regaseste in pagina produsului, iar daca acesta sufera modificari, acelasi operator va contacteaza telefonic pentru a va informa

Cum pot modifica produsele dintr-o comanda care este in curs de procesare?

O comanda care este in curs de procesare nu mai poate fi modificata. Daca doriti sa modificati produsele sau cantitatea dintr-o comanda in curs de procesare, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon 0213085751

Pot sa ridic personal produsele?

Toate produsele Dentstore si Oralix sunt livrate din depozitul nostru situat in CT Park București si nu pot fi ridicate personal de catre client.

In cazul unei situatii exceptionale sau daca aveti o comanda cu un volum mare de produs si preferati sa le ridicati personal, trebuie sa ne anuntati imediat dupa plasarea comenzii, la numarul de telefon 0213085751 sau pe email la adresa comenzi@dentstore.ro, iar noi vom instiinta colegii din depozit.

Cum pot sa verific unde se afla coletul meu?

Imediat dupa emiterea AWB-ului primiti un email de la curierul care va livra comanda dvs. Email-ul contine  numarul de AWB si link-ul unde puteti verifica unde se afla coletul dvs.

In situatia in care intampinati probleme cu link-ul din email sau daca nu ati primit email-ul de la curier, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon 0213085751 sau pe email la adresa comenzi@dentstore.ro

Care este suma maxima de plata in sistem ramburs/numerar catre firma de curierat pentru persoane juridice/fizice?

Suma maxima care se poate achita ramburs la curier este urmatoarea:

  • Persoane juridice - 5000 RON
  • Persoane fizice - 10.000 RON

Ce presupune plata prin transfer bancar?

Daca la plasarea unei comenzi alegeti modalitatea de plata “Transfer bancar”, produsele se livreaza doar dupa efectuarea platii. Modalitatea de plata este similara cu plata online (card bancar), insa in cazul tranferului bancar se emite o factura proforma pe care o primiti pe email si in baza careia efectuati plata prin banca.

Daca exista un contract de plata la termen intre vanzator si comparator, atunci plata se efectueaza prin transfer bancar in termenul stabilit in contract, iar livrarea produselor se efectueaza conform disponibilitatii stocului din momentul plasarii comenzii.

Ce produse pot achizitiona daca vreau factura pe persoana fizica?

Doar produsele din site-ul Oralix pot fi facturate pe persoana fizica.

Produsele Dentstore sunt dedicate cabinetelor stomatologice si laboratoarelor dentare autorizate sa utilizeze echipamentele si consumabilele medicale.

Exceptie fac achizitiile efectuate de studentii care urmeaza facultatea de medicina dentara folosind legimatia de student, iar factura se emite pe persoana fizica.

Ce reprezinta pe comanda status ”Finalizat”?

Statusul "Finalizat" NU reprezinta confirmarea de livrare a unei comenzi.

Statusul "Finalizat" este confirmarea de procesare a comenzii. Factura a fost emisa, iar coletul a fost pregatit si predat la curier.

Ce trebuie sa fac daca imi lipseste un produs sau am primit un produs in plus?

Pentru astfel de situatii ne puteti contacta la numarul de telefon 0213085751 sau pe email la adresa comenzi@dentstore.ro

Vom verifica comanda la depozit si va vom trimite produsul lipsa, iar daca ati primit un produs pe care nu l-ati comandat, il puteti returna, iar de transport ne ocupam noi.

Cum procedez daca am primit un produs defect?

Daca ati achizitionat un echipament si constatati ca este defect, va rugam ne contactati telefonic la numarul 0371515051 sau pe email la adresa garantii@dentstore.ro.

Echipamentele sunt verificate de service si ulterior inlocuite. Dupa verificare va trimitem un echipament nou, iar transportul este gratuit.

Cum procedez daca in momentul livrari coletul este deteriorat?

Este foarte important sa refuzati coletele deteriotate si ulterior sa ne contactati la numarul de telefon 0213085751 pentru a ne comunica refuzul coletului.

Astfel noi vom putea confirma curierului returul si vom pregati un alt colet cu transport gratuit pentru dvs.

Cum pot sa obtin un discount?

Discountul se aplica in functie de cantitatea care este comandata sau de echipamentul pe care doriti sa il achizitionati.

Va rugam sa transmiteti un email cu solicitarea dvs la adresa comenzi@dentstore.ro

Pot sa obtin discount suplimentar la un produs in promotie?

Produsele in promotie beneficiaza de cel mai mic pret care poate fi oferit indiferent de cantitatea achizitionata.

Pentru informatii suplimentare, va rugam sa ne contactati pe email la adresa comenzi@dentstore.ro

Cum cer o oferta de pret?

Daca doriti o oferta de pret pentru unul sau mai multe echipamente, pentru o cantitate mai mare de consumabile sau pentru produse necesare in deschiderea unui cabinet sau laborator dentar, trebuie sa ne trimiteti solicitatea dvs pe email la adresa ofertare@dentstore.ro

Daca doriti sa confirmati faptul ca cerere dvs se incadreaza pentru o oferta de pret, puteti discuta inainte cu colegii nostri de la Customer Service la numarul de telefon 0213085751.

Cum transform punctele de loialitate in voucher?

Punctele de loialitate pot fi verificate si transformate in voucher din contul dvs, sectiunea “Punctele mele de loialitate

puncte loialitate

In pagina care se va deschide gasiti un tabel cu toate punctele de loialitate si statusul lor.

In partea de jos a tabelului regasiti totalul punctelor disponibile, puncte care pot fi transformate in voucher direct din contul dvs.

tabel puncte

Pentru a transforma punctele in voucher trebuie sa dati click pe texul din josul paginii care va arata si valoarea voucher-ului - “Transforma punctele mele intr-un cupon de X lei

Imediat dupa aceasta actiune in aceeasi pagina veti regasiti un tabel cu codul voucher-ului, perioada de valabilitate si care este suma minina a comenzii dvs pentru a fi permisa utilizarea voucher-ului.

Atentie, voucher-ul nu pot fi utilizat imediat ce a fost emis, se poate aplica intr-o comanda dupa 2 saptamani de la emitere. Data de start a voucher-ului se regaseste in tabel cu denumirea “Valabila de la

valabilitate

Despre punctele de loialiltate gasiti mai multe informatii in site, in pagina Puncte Bonus, iar daca doriti sa aflati cate puncte se acorda pentru produsul pe care doriti sa il achizitionati, gasiti informati in pagina produsului:

puncte in pagina de produs

 

Imi recuperez voucher-ul daca returnez comanda?

Daca returnati integral o comanda in care ati utilizat un voucher, va rog sa ne anuntati, iar noi vom reactiva voucher-ul dvs.

Voucher-ul nu se activeaza si nu este afisat automat in contul dvs dupa stornarea facturii sau anularea unei comenzi, trebuie sa ne contactati la numarul de telefon 0213085751 sau pe email la adresa comenzi@dentstore.ro

Cand pot sa fac retur la un produs?

Toate produsele vandute pe Dentstore.ro indiferent de categoria lor, Cabinet, Laborator, Consumabile, Echipamente sau Igiena orala, pot fi returnate in termen de 30 de zile doar daca sunt sigilitate in ambalajul original asa cum au fost livrate.

Un produs poate fi returnat chiar daca a fost desigilat, doar daca dupa desigilare se constata ca acesta prezinta un defect din fabricatie sau nu functioneaza.

Pentru retur va rugam sa folositi formularul de retur si sa expediati coletul la adresa indicata in site

Daca aveti nevoie de informatii suplimentare, va rugam sa contactati departamentul nostru de vanzari la numarul de telefon 0213085751 sau pe email la adresa comenzi@dentstore.ro

Pot aduce personal la sediul Dentstore produse pe care doresc sa le returnez?

Returul produselor se efectueaza doar conform procedurii de retur din site. Va rugam sa verificati informatiile despre retur prezentate mai sus.

Cum primesc banii inapoi in urma unui retur? Cat dureaza returnarea banilor?

Indiferent de modalitatea de plata prin care ati achitati comanda, banii vor fi returnati in contul bancar comunicat de dvs prin email la adresa comenzi@dentstore.ro

Returnarea banilor in contul comunicat de dvs se efectueaza in termen de 14 zile calendaristice.

Cum pot sa fac o reclamatie?

Reclamatiile se pot trimite pe email la adresa comenzi@dentstore.ro. Colegii nostri va vor contacta telefonic in termen de 2 zile pentru solutionarea situatiei prezentate pe email.

Vreau sa lucrez cu un agent de teren, cum procedez?

Ne trimiteti un email la adresa comenzi@dentstore.ro in care sa ne solicitati alocarea unui agent de teren si numele acestuia in cazul in care cunoasteti deja persoana cu care doriti sa lucrati.

Cum pot afla numarul de telefon al unui agent zonal?

Va recomandam sa utilizati chat-ul disponibil in site pentru a ne solicita numarul de telefon al agentului. De asemenea, va putem comunica datele de contact ale unui agenti si daca ne contactati telefonic la numarul 0213085751.

Pot solicita livrare in alta tara?

Bineinteles, putem face livrarea comenzii intr-o alta tara prin curier DHL, dar doar daca plasati comanda pe site-ul https://dentstore.com/

Comenzile plasate pe site-ul www.dentstore.ro se pot livra doar in Romania.

Cum pot obtine documentatia pentru dezinfectanti?

Va rugam sa consultati Ghidul privind documentatia Dezinfectantilor in cabinetul stomatologic

In situatia in care nu gasiti documentul de care aveti nevoie, va rugam sa ne trimiteti factura de achizitie a dezinfectatilor pe email la adresa comenzi@dentstore.ro.