-
Care sunt echipamentele ce se intaleaza doar de catre service?
-
Daca dupa instalarea exista probleme de functionare, pe cine pot contacta?
Care sunt echipamentele ce se intaleaza doar de catre service?
Echipamentele de mai jos, se instaleaza exclusiv de catre personal autorizat:
-
Unit-uri Sirona, Ajax sau Magnus cu toate accesoriile lor - pompe aspiratie, detartraje, lampi cu fir pentru unit, fibra optica
-
Microscop Semorr
-
Autoclave Melag
-
Masini de frezat
Echipamentele de mai jos, se poat instala de catre client DOAR cu suport tehnic pe care noi vi-l putem oferi telefonic, prin video call sau Teamviewer:
-
Cuptoare
-
Imprimante
-
Scannere
Cum se programeaza instalarea echipamentelor?
-
Programarea instalarilor de echipamentele este coordonata de service.
Colegii nostri sunt instiintati zilnic despre toate echipamentele care necesita instalare. Programarea acestora se face in functie de disponibilitatea clientului, dar si de restul programarilor pe care le avem deja.
In cazul uniturilor dentare clientii nostri sunt intotdeauna contacti telefonic de catre un tehnician care le explica procesul de instalare. Daca este necesar, inainte de livrare si instalare, tehnicianul se deplasaseaza la cabinetului clientului pentru a verifica spatiul in care urmeaza sa fie pozitionat unitul.
In cazul instalarilor din tara unde nu se poate deplasa unul dintre tehnicienii nostri, colaboram cu tehnicieni profesioniti si autorizati in instalarea tuturor echipamentelor.
- Dupa stabilirea zile in care se efectueaza instalarea, contactam colaboratorul nostru din zona clientului si ii oferim toate detaliile necesare instalarii.
Exista regim de urgenta si termen standard pentru instalare?
-
Nu exista un termen standar, intotdeauna sunt luate in considerare instalarile deja programate, iar urgentele se stabilesc telefonic impreuna cu tehnicianul.
Exista costuri pentru instalare in regim de urgenta?
-
Nu exista costuri pentru echipamentele in garantie.
Daca se doreste instalarea unui echipament post-garantie costurile difera in functie de echipament si de complexitatea operatiunii de instalare, iar acestea vor fi detaliate intr-un deviz de service emis de tehnician.
-
Instalarea unui echipament post-garantie poate inseamna si mutarea unui unit dentar, care nu mai este in garantie, intr-un alt spatiu.
Daca dupa instalare exista probleme de functionare, pe cine pot contacta?
Puteti contacta departamentul de service la numarul de telefon 0371515051.
Colegii nostri vor incerca sa va ofere suport telefonic sau prin video call, iar daca este necesar se vor deplasa din nou la cabinetul dvs.