- Cum pot sa obtin un termen de plata mai mare?
- Cum procedez daca am pierdut factura?
- Cum procedez daca am pierdut chitanta de la curier?
- Cum obtin o fisa de cont?
- Ce inseamna limita de credit?
- Pot sa fac in continuare achizitii daca am depasit limita de credit?
- Cum pot sa maresc limita de credit?
- Pot sa esalonez plata facturilor restante?
Cum pot sa obtin un termen de plata mai mare?
Marirea termenului de plata se efectueaza in functie de volumul comenzilor si de istoricul platilor.
Puteti solicita marirea termenului de plata print-un email la adresa credit@dentstore.ro.
Colegii nostri de la departamentul de Credit Control vor verifica contul dvs si va vor raspunde in termen de 2 zile.
Cum procedez daca am pierdut factura?
Noi va putem trimite factura in format electronic si/sau prin curier. Daca ati pierdut factura trebuie sa ne trimiteti un email pe adresa comenzi@dentstore.ro cu numarul comenzii din site sau numarul de factura.
Cum procedez daca am pierdut chitanta de la curier?
Vom solicita curierului o copie a chitantei, trebuie doar sa ne comunicati numarul de factura sau numarul de comanda din site printr-un email la adresa comenzi@dentstore.ro
Cum obtin o fisa de cont?
Pentru a obtine o fisa de cont, va rugam sa ne trimiteti solicitarea dvs pe email la adresa credit@dentstore.ro. Email-ul trebuie sa contina CUI-ul socientii si perioada pentru care se doreste fisa de cont.
Ce inseamna limita de credit?
Limita de credit reprezinta valoarea maxima a facturilor neachitate, restante sau nu, prag pana la care pot fi plasate comenzi.
Odata depasit acest prag, contul este blocat si nu se mai pot inregistra comenzi.
De exemplu, daca limita de credit este de 100 RON, iar valoarea facturilor neachitate este tot 100 RON, limita de credit a fost atinsa si nu se mai pot plasa comnezi.
Daca avand aceeasi limita de credit, valoarea facturilor neachitate este de 80 RON ,se mai pot plasa comenzi doar in limita a 20 RON.
Limita de credit se aplica inca de la prima comanda, iar valoarea standard a acestui prag este de 1000 RON.
Pot sa fac in continuare achizitii daca am depasit limita de credit?
Daca limita de credit a fost atinsa, contul este blocat si nu se mai pot inregistra comenzi.
Pentru deblocarea contului trebuie achitate mai intai facturile care au depasit termenul de plata, iar daca nu exista facturi restante, trebuie achitata cel putin o factura pentru a scadea valoare facturilor emise sub limita de credit.
De exemplu, daca limita de credit este de 1000 RON, iar valoarea facturilor emise (restante sau nu) este tot de 1000 RON si doriti sa inregistrati o comanda in valoare de 300 de ron, trebuie sa achitati cel putin 300 RON din facturile existente.
Cum pot sa maresc limita de credit?
Volumul comenzilor, istoricul platilor si motivul pentru care se solicita marirea limitei de credit sunt criteriile pe care le luam in considerare in cazul unei astfel de solicitari.
Va rugam sa comunicati cerinta dvs catre agentul de vanzari sau contactati departamentul nostru de vanzari la numarul de telefon 0213085751 sau pe email la adresa comenzi@dentstore.ro
Pot sa esalonez plata facturilor restante?
Pentru esalonarea platilor restante, va rugam sa ne trimiteti solicitarea dvs pe email la adresa credit@dentstore.ro